Korán reggeli indítás! - Álom.blog

Álom.blog

Az oldalam különféle álmokkal foglalkozna. Pontosabban a ti álmaitokkal csak annyit kell tennetek, hogy leírjátok és elkülditek nekem:) Akinek van hihetetlen , élményszerű , akár vicces, szerelmes , esetleg fura álma , ossza meg velem és a többi olvasóval. :) Kíváncsian várom mennyien leszünk és érdekel ez titeket. Leveleket a bolong_17@freemail.hu emailcímemre várok:)Vagy vegyetek fel msn re mely címe ugyanaz mint az Emailé. Blog frissítése: Alkalomadtán.

Álmos Chat

Utolsó kommentek

  • Ernő88: @suzildi: Nagyon érdekes amit írtál. Én is sűrűn szoktam álmodni. Arra, hogy színes vagy fekete-fe... (2011.08.24. 15:54) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • suzildi (törölt): Bármilyen hihetetlen (számomra is) gyermekkorom óta álmodom éjjelente. Majdnem minden nap, és regg... (2011.08.05. 08:36) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • Ernő88: Érdekes történetek ezek. Nálam is voltak már hasonlók! (2010.12.01. 22:00) Szellemek
  • Ernő88: Aranyos kis cikk lett az álomfogóról:) (2010.12.01. 21:57) Az álomfogó
  • Ernő88: @$zamóca & Yoghurt: Köszönöm az elemzést! (2010.10.27. 13:34) Álomsorozat: Aranka álma (10)
  • Utolsó 20

Korán reggeli indítás!

2010.02.25. 08:15 :: Ernő88

Na igen, ma egyik barátomhoz látogatok el, tehát aludni is alig tudtam nemhogy álmodni:D Elvileg nála is szerkesztettem volna meg a bejegyzést, de úgy gondoltam még van időm, ma reggel megcsinálni. A barát akihez megyek az nem más mint Péter. Ez eset miatt, hadd meséljek el egy olyan álmot, amibe ő szerepel:

Az idejét már nem is tudom pontosan, valamikor 2009 őszén álmodhattam ezt. Tehát egy kocsiban voltunk, a kinti környezet nem is létezett. Valami párbeszéd is lezajlott eközben. Egy 4 űléses kocsiban voltunk, de arra is emlékszek, hogy ki hol ült. Én az anyósülésen. Péter barátom volt a sofőr (hozzáteszem mozgáskorlátozott), hátul ült tesóm (lánytesóm van). És mellette ült valaki....igen! Valaki! Mert, hogy ki azt nem tudom. De azt hozzáteszem még, hogy eléggé fantomképben láttam, meg sötét is volt. Ahogy egyesek biztos szokták magukat törni az álmaik miatt, úgy én is ezt tettem. Próbáltam rájönni, hogy ki ül a hátam mögött:D, de erre sajnos már nem tudok rájönni. Pedig...valaki biztos volt! Körvonalazódott előttem, tehát valaki volt.

Nos igen ez, és még ehhez hasonló álmaim sora várná a megfejtést, de az már valószínűleg csak egy emlék marad. Sok álom, mert én általában nagyon sok álmomra vissza tudok emlékezni. Szerintem ez jó dolog, főleg akkor ha kellemes álom volt:D

Ennyi lenne a mai kis álomfelhozatalom. Szia mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alompontblog.blog.hu/api/trackback/id/tr721788634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása