Szellemek - Álom.blog

Álom.blog

Az oldalam különféle álmokkal foglalkozna. Pontosabban a ti álmaitokkal csak annyit kell tennetek, hogy leírjátok és elkülditek nekem:) Akinek van hihetetlen , élményszerű , akár vicces, szerelmes , esetleg fura álma , ossza meg velem és a többi olvasóval. :) Kíváncsian várom mennyien leszünk és érdekel ez titeket. Leveleket a bolong_17@freemail.hu emailcímemre várok:)Vagy vegyetek fel msn re mely címe ugyanaz mint az Emailé. Blog frissítése: Alkalomadtán.

Álmos Chat

Utolsó kommentek

  • Ernő88: @suzildi: Nagyon érdekes amit írtál. Én is sűrűn szoktam álmodni. Arra, hogy színes vagy fekete-fe... (2011.08.24. 15:54) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • suzildi (törölt): Bármilyen hihetetlen (számomra is) gyermekkorom óta álmodom éjjelente. Majdnem minden nap, és regg... (2011.08.05. 08:36) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • Ernő88: Érdekes történetek ezek. Nálam is voltak már hasonlók! (2010.12.01. 22:00) Szellemek
  • Ernő88: Aranyos kis cikk lett az álomfogóról:) (2010.12.01. 21:57) Az álomfogó
  • Ernő88: @$zamóca & Yoghurt: Köszönöm az elemzést! (2010.10.27. 13:34) Álomsorozat: Aranka álma (10)
  • Utolsó 20

Szellemek

2010.11.29. 19:45 :: $zamóca & Yoghurt

Egyik kedvenc témám a szellemek. Nagyon sokszor teszik fel nekem azokat a kérdéseket, hogy Léteznek? És ha igen miért nem látja őket mindenki?-Ezek nagyon jó kérdések. Mindenki maga dönti el, hogy hisz-e bennük. Én személy szerint hiszek bennük előző cikkemben már leírtam, hogy én kezdetben szkeptikus voltam minden misztikus dologgal szemben de néhány eseménysorozat hatására elkezdtem hinni bennük. Első ilyen esetem 13 éves koromban történt a barátnőmnél aludtam amikor suttogást hallottam megkérdeztem a barátnőmet, hogy ő hallotta-e? Ő már aludt...ekkor még nem törődtem vele elkönyveltem magamban, hogy biztosan csak szórakozni akart velem a barátnőm. De egyre gyakrabban fordult velem elő. Pl sokszor van olyan, hogy egyedül vagyok a lakásban és szellőt érzek, pedig az ajtó ablak zárva. És a különleges eltűnéseket még nem is említettem. Csomószor fordult elő velem, és megesküdtem volna rá, hogy egy adott tárgyat a polcomra raktam, MAJD MIUTÁN ELFORDULTAM HIRTELEN MINTHA ELTŰNT VOLNA! Hosszas keresgélés után megtalálom a POLCOMON ahol eredetileg is hagytam! Mikor egyedül vagyok a lakásban gyakran fordul elő, hogy az az érzésem támad:NEM VAGYOK EGYEDÜL. Ilyenkor mindig gyakran nézek a hátam mögé, s van hogy meggyújtok egy fehér gyertyát vagy egy füstölőt általában ez segít. Nem tudom, hogy mit akarnak tőlem a szellemek ha egyáltalán azok. Azt tudom, hogy nem vagyok egyedül. De ez csak az én vélemyényem, ezek a dolgok velem történtek meg, nem várhatom el senkitől, hogy higgyen és ossza a nézeteimet csak szerettem volna egy átfogó képet adni mégis erről az egész szellemes témáról.

http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/ezoandminden/uploads/sorelvalaszto10l.gif

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alompontblog.blog.hu/api/trackback/id/tr842481984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.12.01. 22:00:52

Érdekes történetek ezek. Nálam is voltak már hasonlók!
süti beállítások módosítása