Az álomfogó - Álom.blog

Álom.blog

Az oldalam különféle álmokkal foglalkozna. Pontosabban a ti álmaitokkal csak annyit kell tennetek, hogy leírjátok és elkülditek nekem:) Akinek van hihetetlen , élményszerű , akár vicces, szerelmes , esetleg fura álma , ossza meg velem és a többi olvasóval. :) Kíváncsian várom mennyien leszünk és érdekel ez titeket. Leveleket a bolong_17@freemail.hu emailcímemre várok:)Vagy vegyetek fel msn re mely címe ugyanaz mint az Emailé. Blog frissítése: Alkalomadtán.

Álmos Chat

Utolsó kommentek

  • Ernő88: @suzildi: Nagyon érdekes amit írtál. Én is sűrűn szoktam álmodni. Arra, hogy színes vagy fekete-fe... (2011.08.24. 15:54) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • suzildi (törölt): Bármilyen hihetetlen (számomra is) gyermekkorom óta álmodom éjjelente. Majdnem minden nap, és regg... (2011.08.05. 08:36) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • Ernő88: Érdekes történetek ezek. Nálam is voltak már hasonlók! (2010.12.01. 22:00) Szellemek
  • Ernő88: Aranyos kis cikk lett az álomfogóról:) (2010.12.01. 21:57) Az álomfogó
  • Ernő88: @$zamóca & Yoghurt: Köszönöm az elemzést! (2010.10.27. 13:34) Álomsorozat: Aranka álma (10)
  • Utolsó 20

Az álomfogó

2010.11.27. 18:50 :: $zamóca & Yoghurt

http://chily.freeblog.hu/files/dream-catcherwhite.jpg

Ezt, a rossz álmokat elűző, jó álmokat vigyázó erőteret sugárzó tárgyat hagyományosan a Cherokee és a Kiowa indián törzsek tagjai készítették. Az álomfogó tehát a különböző indián hagyományokban gyökerező, természetes anyagokból készült, kör alakú háló, amely megfogja az ember jó álmait, ezzel adva erőt, hogy könnyedén, békésen éljen.

De személyes tapasztalataim is eme tárgy hitelességét bizonyítják nekem valóban használt:)Kezdetben nagyon szkeptikus voltam minden ilyen ezotériás dologgal szemben mert azt gondoltam hogy csak mende-monda kitaláció amit a szenilis nagyszülőink a mi szórakoztatásunk érdekében mesélnek minduntalan.De egy nap a barátnőm névnapomra ajándékozott nekem egy álomfogót,aminek kezdetben nem nagyon örültem hisz én akkor még nem hittem az ilyenekben. De miután kitettem az ágyam fölé érdekes módon mintha tényleg jobban aludtam volna...én elkezdtem hinni az álomfogóban de persze mindenki maga dönti el hogy miben hisz:)

 

"A pókhálót imitáló szerkezetben fennakadnak a rémálmok, a jók pedig a középső lyukon át szabadon közlekedhetnek, a lelógó tollakon egyenesen az álmodó fejébe áramolva. A hagyomány szerint, az álomfogó-készítéshez a gondolatok terén tisztaságra, a lélekben pedig békességre van szükség, mert amilyen energiákkal készül az álomfogó, olyanok uralkodnak majd benne elkészülte után.

Akár hiszünk ebben, akar nem, mindenkeppen mutatós és egzotikus lakásdíszt készíthetünk, mely a falra akasztva is jól mutat, ágyunk fölé lógatva pedig funkciója szerint működhet."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alompontblog.blog.hu/api/trackback/id/tr582477347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2010.12.01. 21:57:49

Aranyos kis cikk lett az álomfogóról:)
süti beállítások módosítása