Álmok,Szellemek,Megérzések... - Álom.blog

Álom.blog

Az oldalam különféle álmokkal foglalkozna. Pontosabban a ti álmaitokkal csak annyit kell tennetek, hogy leírjátok és elkülditek nekem:) Akinek van hihetetlen , élményszerű , akár vicces, szerelmes , esetleg fura álma , ossza meg velem és a többi olvasóval. :) Kíváncsian várom mennyien leszünk és érdekel ez titeket. Leveleket a bolong_17@freemail.hu emailcímemre várok:)Vagy vegyetek fel msn re mely címe ugyanaz mint az Emailé. Blog frissítése: Alkalomadtán.

Álmos Chat

Utolsó kommentek

  • Ernő88: @suzildi: Nagyon érdekes amit írtál. Én is sűrűn szoktam álmodni. Arra, hogy színes vagy fekete-fe... (2011.08.24. 15:54) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • suzildi (törölt): Bármilyen hihetetlen (számomra is) gyermekkorom óta álmodom éjjelente. Majdnem minden nap, és regg... (2011.08.05. 08:36) Álmok,Szellemek,Megérzések...
  • Ernő88: Érdekes történetek ezek. Nálam is voltak már hasonlók! (2010.12.01. 22:00) Szellemek
  • Ernő88: Aranyos kis cikk lett az álomfogóról:) (2010.12.01. 21:57) Az álomfogó
  • Ernő88: @$zamóca & Yoghurt: Köszönöm az elemzést! (2010.10.27. 13:34) Álomsorozat: Aranka álma (10)
  • Utolsó 20

Álmok,Szellemek,Megérzések...

2010.11.30. 15:36 :: $zamóca & Yoghurt

A mostani bejegyzésem egyik része Joghurt nővéremtől származik vele történtek meg ezek a dolgok: "Anya elment korán reggel dolgozni, 5 óra körül így én egyedül maradtam a lakásban és recsegést hallottam az ágyam végéből pedig meg sem moccantam oO". Olyan érzésem volt mintha leült volna valaki az ágyamra. Egy hétre rá, ülünk anyával az ágyamon, és egyszer csak tapsolást hallottunk a szobám végéből... (egyikőnk sem tapsolt).
Volt olyan esetem is, hogy felkelek reggel és égett a konyhában a villany pedig anya azt mondta lekapcsolta. A legutóbbi ilyen fura esetem az volt, amikor feküdtem le aludni,
magamra húztam jól a takarót és azt éreztem mintha valaki húzná lefelé rólam.... pedig egyedül voltam a szobámban. Kicsit fura dolgok. (Barátnőm története volt)

De mindazt már korábban is leírtam, velem is történtek már hasonló dolgok. Meg ne feledkezzem van még pár dolog ami szerintem említésre méltó lenne: AZ álmok és a szellemek. Vajon, hogy jönnek az álmokhoz a szellemek? A válasz egyszerű. A szellemek képesek álmokat gerjeszteni, közvetíteni a tudatalattinknak. Ez a jelenség zömében azoknál fordul elő akik elveszítették már családtagjukat vagy bárkit aki nagyon közel állt hozzá. Ők üzennek nekünk az álmokkal amit nem tudtak elmondani vagy megtenni életükben így adják a tudtunkra, érdemes odafigyelni álmainkra.

A másik fontos téma a Megérzések. Sokszor volt olyan, hogy megéreztem dolgokat mint például a dolgozatom jegyét, egy busz kimaradását, veszekedéseket és előfordult, hogy halálesetet is:( Egyik nap felkeltem egy fura görccsel a gyomromban, egész nap kellemetlen volt a hangulatom, rossz előérzetem volt. Tudtam aznap történni fog valami. Történt is...Hazaérve kissé megnyugodtam, hogy hazaértem nem történt semmi rossz, mire apám azzal a lesújtó hírrel fogadott, hogy a szeretett nyuszim (András) meghalt, a szomszéd kutyája megette.:( Mikor megtudtam nem tudtam mást mondani csak annyit: MEGÉREZTEM! Nem azt, hogy mi fog történni, csak azt tudtam, hogy valami fog történni...érdemes hallgatni a megérzéseinkre. Lehet, hogy nem mindegyik jön be, de érdemes odafigyelnünk rájuk.

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://alompontblog.blog.hu/api/trackback/id/tr742483761

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Búth Emília - MOST 2010.12.02. 08:00:08

                        Gyerek vagy és félsz. Hát nem is nézel oda!           &nbs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzildi (törölt) 2011.08.05. 08:36:29

Bármilyen hihetetlen (számomra is) gyermekkorom óta álmodom éjjelente. Majdnem minden nap, és reggel emlékszem is mit. Színesben álmodom. (férfiak fekete-fehérben álmodnak, állítólag). Ma éjjel is álmodtam, olyat amire egyáltalán nem is vágytam, egy személy, nem közeli ismerősöm annyira, párszor beszéltem vele a valóságban, és álmomban egy óriási nagy lakásba költöztem vele. Láttam a berendezéseket, tárgyakhoz nyúltam, beszéltem az illetővel is (nő), beszélgettünk stb. stb. nem részletezem. De mindig történeteket álmodom. Sokfélét, mindenfélét. Érdekeseket is. Gyermekkorom óta... Álmomban futottam már jármű után, vagy az első munkahelyemen vagyok sűrűn...(ahol mindig is jól éreztem magam). Vagy repültem országok felett... (később repülőn tényleg ültem...) Megérzéseim is mindig voltak... pár éve nem is akarok a megérzéseimre gondolni... jobb ha nem...
:)

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.08.24. 15:54:22

@suzildi: Nagyon érdekes amit írtál. Én is sűrűn szoktam álmodni. Arra, hogy színes vagy fekete-fehér nem is nagyon emlékszem :D Viszont álmomban van mikor hallom a hangokat, és ez nagyon tetszik!!! Az álom számomra is nagyon fontos, bár sokszor vannak rémálmaim.
süti beállítások módosítása